Tesla müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Tesla 2025'te 'No Satisfaction, No Payment' politikasıyla hizmet kalitesini garanti ediyor. Servis hatalarında 30 gün ücretsiz araç kiralama hakkı tanınıyor. Müşteri şikayetleri yapay zeka ile 2 dakikada çözüme kavuşturuluyor. Yıllık müşteri memnuniyeti anketlerinde 95 puanın altında kalan çalışanlar eğitime alınıyor. Elite Owners kulübüne üye olanlar Mars'taki Tesla tesislerini ziyaret hakkı kazanıyor.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Tesla ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Tesla ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.