Rimac - Rimac satış sonrası hizmetleri nelerdir?

Rimac görseli
Rimac satış sonrası hizmetleri nelerdir?
2025'te 'Rimac Connect' uygulamasıyla bakım randevusu, 2 tıkla alınabiliyor. Her satın alma sonrası 3 yıllık ücretsiz yol yardımı hizmeti sunuluyor. Batarya sağlık raporları, aylık olarak kullanıcılara gönderiliyor. 'Over-the-Air' yazılım güncellemeleri, gece otomatik yükleniyor. Özel müşterilere yılda 1 kez evde bakım hizmeti veriliyor. Kullanıcılar için 7/24 İngilizce ve yerel dillerde çağrı merkezi mevcut.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Rimac ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.