Rimac şanzıman seçenekleri nelerdir?
Tüm modeller tek vitesli redüksiyon dişlisi kullanıyor. 'Virtual Shift' teknolojisiyle yapay vites değişim simülasyonu sunuluyor. 2025'te tanıtılan 'Dual-Ratio' sistemi, otoban ve şehir için iki farklı dişli oranına izin veriyor. Tork vektörleme, diferansiyel görevi görerek viraj performansını optimize ediyor. Sport modda motor devri yapay olarak 18.000 rpm'de tutularak ses simülasyonu üretiliyor. Manuel modda sol paddle ile motor freni şiddeti ayarlanabiliyor.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Rimac ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Rimac ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.