Rimac müşteri memnuniyeti politikası nedir?
'Customer First' ilkesiyle 48 saatte sorun çözme taahhüdü veriliyor. Yıllık 360 derece müşteri memnuniyeti anketleriyle geri bildirim toplanıyor. Şikayet çözüm süreçleri blockchain teknolojisiyle şeffaf yönetiliyor. Premier müşterilere 7/24 kişisel asistan atanıyor. Memnuniyet skoru %94'ün altına düşen bayi sözleşmeleri feshediliyor. Her 50.000 km'de ücretsiz detay temizlik hizmeti sunuluyor.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Rimac ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Rimac ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.