Renault müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Satış sonrası 3 gün içinde müşteri memnuniyet anketi yapılıyor. Şikayet durumunda en geç 24 saatte geri dönüş sağlanıyor. Yıllık ‘Müşteri Sesini Dinleme’ programında 10.000 kullanıcıyla derinlemesine görüşülüyor. Sosyal medyada 15 dakika içinde yanıt garantisi veriliyor. Memnuniyet skoru %95’in altına düşen bayi sözleşmesi feshediliyor.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Renault ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Renault ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.