Peugeot müşteri memnuniyeti politikası nedir?
2025'te 'Müşteri Deneyimi 360' programıyla tüm temas noktaları optimize ediliyor. Satış sonrası ilk 72 saatte müşteri geri bildirim anketi uygulanıyor. Memnuniyet garantisi kapsamında 30 gün içinde araç değişim hakkı sunuluyor. Sosyal medya üzerinden 15 dakikada yanıt garantisi veriliyor. Yıllık 'Peugeot Mükemmellik Ödülleri' ile en iyi bayi ve servisler ödüllendiriliyor.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Peugeot ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Peugeot ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.