Mitsubishi - Mitsubishi müşteri memnuniyeti politikası nedir?

Mitsubishi görseli
Mitsubishi müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Mitsubishi, müşteri geri bildirimlerini anlık olarak analiz ederek ürünleri iyileştiriyor. Memnuniyet anketleri sonucunda en yüksek puan alan bayilere ödüller veriliyor. 24 saat içinde cevaplanan müşteri şikayetleri için özel çözüm ekipleri görevlendiriliyor. Müşteri sadakat programı ile bakım hizmetlerinde indirim ve özel avantajlar sunuluyor. Ayrıca, sosyal medya üzerinden etkileşimli destek sağlanarak müşteri deneyimi optimize ediliyor.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Mitsubishi ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.