Mercedes-Benz müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Müşteri geri bildirimleri, yapay zeka ile anlık analiz edilerek çözüme kavuşturulmaktadır. 'First Class Service' programı, VIP müşterilere kişisel danışman atamaktadır. Memnuniyet garantisi kapsamında, 30 gün içinde araç değişimi yapılabilmektedir. Sosyal medya şikayetleri, 1 saat içinde yanıtlanmaktadır. Yıllık 'Müşteri Zirvesi' etkinlikleriyle kullanıcılar tasarım sürecine dahil edilmektedir.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Mercedes-Benz ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Mercedes-Benz ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.