Mazda - Mazda müşteri memnuniyeti politikası nedir?

Mazda görseli
Mazda müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Mazda, 2025'te müşteri memnuniyetini ölçmek için yapay zeka destekli geri bildirim sistemini kullanır. Şikayetler 24 saat içinde çözüme kavuşturulur ve müşteriye geri dönüş yapılır. Yılda 2 kez ücretsiz bakım kampanyası ile sadakat ödüllendirilir. Memnuniyet anketlerinde yüksek puan alan bayilere 'Elit Bayi' statüsü verilir. Ayrıca, sosyal medya üzerinden 7/24 canlı destek sağlanır.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Mazda ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.