Maserati - Maserati müşteri memnuniyeti politikası nedir?

Maserati görseli
Maserati müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Maserati, 2025'te müşteri geri bildirimlerini anlık olarak analiz eden AI sistemini devreye aldı. Memnuniyet anketlerinde 9/10 üzeri puan alan bayi çalışanları ödüllendiriliyor. Sorun yaşayan müşterilere 24 saat içinde geri dönüş yapılıyor. 'Maserati Elite' programı ile sadık müşterilere özel etkinlikler düzenleniyor. Müşteri şikayetleri, üst yönetim tarafından doğrudan takip ediliyor.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Maserati ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.