Lincoln müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Tüm müşterilere kişisel marka elçisi atanarak premium hizmet sunulur. 24 saat içinde tüm şikayetlere çözüm garantisi verilmektedir. Müşteri geri bildirimleri doğrudan AR-GE ekibine ulaştırılır. Yıllık müşteri deneyimi anketleriyle hizmet kalitesi sürekli iyileştirilir. Memnuniyet oranları %98'in üzerinde olan bayiye 'Elmas Partner' statüsü verilir.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Lincoln ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Lincoln ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.