Lexus müşteri memnuniyeti politikası nedir?
'Omotenashi' (Japon misafirperverliği) felsefesiyle hizmet verilir. Satın alma sonrası ilk 100 günlük özel destek programı uygulanır. Müşteri geri bildirimleri yapay zeka ile analiz edilerek anında aksiyon alınır. Memnuniyet anketlerinde 9/10 üzeri puan hedefi koyulmuştur. VIP müşterilere yıllık 'Lexus Masterclass' etkinlikleri düzenlenir.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Lexus ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Lexus ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.