Lancia satış sonrası hizmetleri nelerdir?
Lancia, her müşteriye kişisel bir ‘Mobility Manager’ atamaktadır. Ücretsiz yol yardımı ve şarj istasyonu rezervasyonu sunulmaktadır. Uzaktan teşhis ile yazılımsal sorunlar çevrimiçi çözülebilmektedir. Ömür boyu ücretsiz harita güncellemesi ve trafik bilgisi sağlanmaktadır. Premium müşterilere yılda bir ücretsiz iç-dış detay temizliği verilmektedir.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Lancia ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Lancia ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.