Honda müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Honda, 2025'te müşteri şikayetlerini 24 saat içinde çözmeyi taahhüt eder. Memnuniyet anketlerinde %95 puana ulaşan bayilere 'Elite Bayi' statüsü verilir. Sosyal medyada 7/24 canlı destek ekibi hizmet vermektedir. Ürün hatası durumunda ücretsiz geri alım veya değişim politikası uygulanır. Müşteri deneyim merkezleri, bireysel ihtiyaçlara özel çözümler sunar.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Honda ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Honda ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.