Genesis satış sonrası hizmetleri nelerdir?
MyGenesis uygulaması ile araç durumu 7/24 izlenebiliyor. Premium müşterilere yılda 2 kez ücretsiz detay temizlik hizmeti veriliyor. Kaza anında otomatik çağrı merkezi bağlantısı aktifleşiyor. OTA güncellemeleri ile yeni özellikler ekleniyor. Ömür boyu ücretsiz yazılım desteği sunuluyor.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Genesis ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Genesis ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.