Ferrari müşteri memnuniyeti politikası nedir?
Ferrari, müşteri memnuniyetini 'Tailor Made' programı ve kişisel asistanlarla sağlar. Ankete dayalı memnuniyet skorları yıllık %94’tür. Sorun durumunda doğrudak üst yönetim ile iletişim imkanı sunulur. Müşteri şikayetleri 72 saat içinde çözüme kavuşturulur. VIP müşterilere yıllık hediye ve özel etkinlik davetleri gönderilir.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Ferrari ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Ferrari ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.