Acura müşteri memnuniyeti politikası nedir?
2025'te Acura, müşteri memnuniyetini '360 Derece Mükemmeliyet' stratejisiyle yeniden tanımlıyor. Yapay zeka destekli müşteri hizmetleri, 7/24 sanal asistanlar ve kişiselleştirilmiş bakım programları sunuluyor. Marka, müşteri geri bildirimlerini NFT tabanlı anketlerle toplayarak gerçek zamanlı iyileştirmeler yapıyor. 2025'te başlatılan 'Sürdürülebilir Mutluluk' programı kapsamında her araç teslimatında karbon offset sertifikası veriliyor. Müşteri şikayetlerinin %95'i 2 saat içinde çözüme kavuşturularak sektör liderliği sağlandı. Ayrıca, ömür boyu ücretsiz yazılım güncellemeleri ve her 50.000 km'de ücretsiz detaylı araç check-up'ı politikaya dahil edildi.
⚠️ Önemli Not:
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Acura ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.
Bu sayfadaki bilgiler genel bilgilendirme amaçlıdır; Acura ile ilgili teknik özellikler, bakım ve kullanım önerileri içerebilir. Aracınızla ilgili özel durumlar için yetkili servise danışınız.